™ Welcome To Dr. SΛM FORUMS Λl 3araby

...:::| منتديات د / سام - مع سام كل يوم جديد |:::...
 
الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  س .و .جس .و .ج  بحـثبحـث  التسجيلالتسجيل  الأعضاءالأعضاء  المجموعاتالمجموعات  دخولدخول  

شاطر | 
 

 مش معقول : دلوقتى تقدر تبعت [[10 رسايل ]] فى اليوم للموبايل ببلاش

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Kimo_10022
K!MO
K!MO
avatar

عدد الرسائل : 216
العمر : 31
تاريخ التسجيل : 20/02/2008

مُساهمةموضوع: مش معقول : دلوقتى تقدر تبعت [[10 رسايل ]] فى اليوم للموبايل ببلاش   الثلاثاء فبراير 26, 2008 1:21 am

اوووعى القطر
انا جبتلك موقع بتبعت بيه
10 رسايل يوميا للموبايل يعنى حاجه
مفيش بعد كده وسيبك انت

من فوادفون واتصالات والكلام ده ابعت ببلاش
وعلى رأى المثل ابو بلاش كتر منوا


اشترك فى الموقع

http://www.free--sms.com/index.go?refid=324785

يا رجااااااااااااااااااااااااااااااااله والله الكلام ده صح
وانا ببعت كل يوم رسايل للموبايل ببلاش
ومش بس كده دى مبتكتبش اسم الموقع معاها
ولا انت رقمك متسجل عند اللى انت بعتله رساله
بتظهر الرساله بأسمك بس كأنك انت اللى بعتها من موبايلك
يعنى حاجه مفيش بعد كده

-

وطريقة التسجيل سهله اهى

هتكتب البيانات بعد الضغط على كلمة sing up

بعد مهتسجل هتجيلك

رساله على الايميل الانتا مسجل بيه هتدخل وتنشط حسابك الاول

وهتجيلك رساله ايضا على رقم الموبيل فيها رقم التفعيل هتدخل الموقع وتلاقى كلمه تفعيل الرقم

هتدخل الرقم وبعد كده تقدر تبعت الرساله لاى صديق لك وللعلم الرساله بتترسل كانها من موبيلك مش من اى موقع وشكرا

بقول ايه كل واحد يشترك يبعتلى رساله على موبايلى
واللى مش عارفه يسألنى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://dr-sam.yoo7.com
 
مش معقول : دلوقتى تقدر تبعت [[10 رسايل ]] فى اليوم للموبايل ببلاش
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» سيدي محمد الطاهر ايت علجت
» سب اللي ببالك ببيت شعر...
» بدء الزيارات الميدانية للمراجعين
» مدارس القليوبية تحتل المرتبة الثانية فى الإعتماد التربوى
» تهنئة لمدرسة مصطفى كامل التجريبية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
™ Welcome To Dr. SΛM FORUMS Λl 3araby :: منتدى الشعر :: قسم رسائل الجوال-
انتقل الى: